praca dealer Warszawa, praca obsługa klienta Warszawa, praca biurowa Warszawa
- Przyjmowanie Klientów i Gości w salonie oraz kierowanie ich do odpowiednich działów
- Obsługa centrali telefonicznej, poczty tradycyjnej oraz elektronicznej
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji
- Wykonywanie prac administracyjnych
- Przygotowywanie zestawień, raportów oraz analiz
- Budowanie pozytywnego wizerunku marki
Wymagania
Doświadczenia w obsłudze Klienta
Znajomości języka obcego na poziomie minimum średniozaawansowanym
Gotowości do pracy w systemie zmianowym, w tym dwie soboty w miesiącu
Wysokiej kultury osobistej
Otwartości oraz rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych
Bardzo dobrej organizacji pracy, terminowości oraz rzetelności
Przyjaznej, profesjonalnej aparycji i nienagannej prezencji
Oferujemy
Umowę o pracę
Ubezpieczenie grupowe oraz kartę Multisport - dostępne na preferencyjnych warunkach
Możliwość udziału w wewnętrznych szkoleniach rozwijających Twoje kompetencje
Możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie
Klauzule informacyjne
Aplikuj