obsługa klienta Warszawa, pracownik biurowy Warszawa, administracja Warszawa
przyjęcie, wprowadzanie / przetwarzanie danych z dokumentów źródłowych, w formie papierowej i elektronicznej;
kontrola zgodności i poprawności danych, informacji; rejestracja oraz wyjaśnianie anomalii i rozbieżności;
tworzenie dokumentów na podstawie skompletowanych danych;
terminowe i precyzyjne przekazywanie informacji oraz dokumentów zgodnie ze zdefiniowanym procesem;
użytkowanie systemów informatycznych;
segregowanie, kopiowanie i archiwizowanie dokumentów.
Wymagania
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
minimum średnie wykształcenie;
bardzo dobra obsługa komputera, pakiet MS Office;
komunikatywność i umiejętność współpracy;
skrupulatność i bardzo dobra organizacja pracy.
Oferujemy
umowę o pracę
świetną atmosferę w pracy
możliwość samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji
niezbędne narzędzia pracy
Klauzule informacyjne
Aplikuj