pracownik administracyjny Warszawa
- wystawiania faktur dla klientów;
- prowadzenia baz danych związanych z rozliczeniami między firmą, a klientami (np. rabaty, niestandardowe terminy płatności itp.);
- wprowadzania danych do systemu księgowego i ich aktualizacje;
- wsparcie przy działaniach windykacyjnych poprzez m.in. wysyłkę przypomnień i monitów;
- wprowadzanie przelewów do banku;
- przyjmowania i odpowiadania na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie firma – urząd;
- kontakt z biurem księgowym w bieżących sprawach;
- monitorowania
zmian w przepisach, informowania kierownictwa o zmianach dotyczących
przedsiębiorstw i opracowywania wymaganych przez nie działań; - ogólnych czynności administracyjnych, np. obsługa korespondencji, tworzenie baz danych, zaopatrzenia firmy w artykuły biurowe.
Wymagania
posiadasz wyższe wykształcenie;
masz minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
dobrze czujesz się w obszarze finansów i księgowości;
znasz podstawy przepisów podatkowych i wynikające z nich wymagania;
po wyznaczeniu ram i poznaniu danego zadania potrafisz wykonywać je w przyszłości samodzielnie;
umiesz doskonale organizować własną pracę i trzymać się wskazanych wytycznych;
szybko się uczysz i wyciągasz wnioski z wcześniejszych problemów;
terminy realizacji zadań są dla Ciebie ważne i potrafisz ich dotrzymywać;
posiadasz pozytywne usposobienie, widzisz nie tylko problemy, ale też ich rozwiązania;
biegle posługujesz się elementami pakietu MS Office (w szczególności MS Word i MS Excel).
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
stanowisko w niedużym przedsiębiorstwie, pozbawionym korporacyjnej struktury, w przyjaznej atmosferze;
wyposażenie w niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon);
możliwość zdobycia wyspecjalizowanego doświadczenia.
Klauzule informacyjne
Aplikuj