młodszy koordynator Warszawa, pracownik biurowy Warszawa
- obsługa recepcji, w tym pierwszy kontakt z klientem, łączenie rozmów telefonicznych oraz koordynacja spotkań
- planowanie i kontrola budżetu biura
- zarządzanie kalendarzem oraz organizacja podróży służbowych Członków Zarządu
- zaopatrzenie biura w niezbędne materiały
- koordynowanie korespondencji oraz zarządzanie obiegiem dokumentów w firmie
- dbanie o sprawne funkcjonowanie biura, w tym współpraca z dostawcami usług
- organizacja konferencji krajowych i zagranicznych
Wymagania
doświadczenia w obszarze administracji biurowej – pierwsze doświadczenia w tym zakresie pomogą Ci szybko odnaleźć się w codziennych obowiązkach
znajomości języka angielskiego – pracujemy w międzynarodowym środowisku, dlatego powinieneś/aś sprawnie komunikować się w tym języku
sprawnie poruszać się w środowisku MS Office – każdego dnia będziesz pracować w programie Outlook, ale obsługa Excela i Worda także nie powinna stanowić dla Ciebie problemu
aby zapewnić odpowiednie funkcjonowanie biura i profesjonalną obsługę naszych gości i pracowników, powinieneś/aś być świetnie zorganizowany/a, komunikatywny/a i otwarty/a
mieć ukończone studia wyższe lub być studentem ostatnich lat
Oferujemy
umowę o pracę
dostęp do kafeterii benefitów oraz prywatną opiekę medyczną
firmowe śniadania i pyszne owoce – zadbamy o Twoje dobre samopoczucie i poranny zastrzyk energii
pracę pełną wyzwań w międzynarodowym środowisku
fajną atmosferę i mnóstwo uśmiechu każdego dnia
Klauzule informacyjne
Aplikuj