obsługa klienta Warszawa, call center Warszawa, raportowanie Warszawa
- codzienny telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami (w języku niemieckim i angielskim),
- zadania administracyjne: m.in. tworzenie faktur, wypełnianie i przekazywanie dokumentów i raportów z KPI,
- przetwarzanie zamówień: tj. wprowadzanie zamówień, aktualizowanie harmonogramów, sprawdzanie stanu zapasów, przekazywanie zamówień do realizacji w magazynie itd.,
- współpraca z Menedżerem Obsługi Klienta.
Wymagania
posiadasz 2-3 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
znasz język niemiecki i angielski w stopniu komunikatywnym,
posiadasz doświadczenie w obsłudze systemu ERP,
jesteś otwarty na codzienną komunikację z Klientem,
jesteś zorientowany na współpracę w zespole,
posiadasz umiejętność szybkiego uczenia się,
odznaczasz się dobrą organizacją pracy i umiejętnością ustalania priorytetów.
Oferujemy
rozwój zawodowy w dynamicznej Firmie i międzynarodowym środowisku,
atrakcyjne warunki zatrudnienia uwzględniające Twoje doświadczenie i umiejętności,
prywatną opiekę medyczną,
stałą umowę o pracę,
przyjazne i wspierające środowisko pracy.
Klauzule informacyjne
Aplikuj