młodszy specjalista Warszawa, pracownik biurowy Warszawa
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów indywidualnych
- Budowanie
długotrwałych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowanie
oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta - Indywidualne podejście do potrzeb każdego Klienta
- Wspieranie i edukowanie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi oraz bankowości internetowej i mobilnej
- Realizacja zespołowych zadań sprzedażowych w ramach produktów bankowości codziennej
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi transakcji gotówkowych
Wymagania
Pozytywne nastawienie do ludzi i otwartość na zmiany
Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się
Odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu
Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
Łatwość w budowaniu relacji
Otwartość na pracę zespołową
Praktyczna umiejętność pracy z nowoczesnymi narzędziami tj, tablet, smartfon
Doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą Klienta –mile widziane
Wykształcenie min. średnie
Oferujemy
Stabilne warunki zatrudnienia
Szkolenia i programy rozwojowe
Dostęp do nowych technologii
Premię uzależnioną od wyników
Prywatną opiekę medyczną
Pracowniczy program emerytalny
Pakiet sportowy
Kafeteryjny system benefitów
Klauzule informacyjne
Aplikuj